Kızlar şimdi ek gıdaya geçtik fakat internette görüyorum hep çoğu bebeğine soğuk sıkım üzüm özü, karadut özü falan kullanıyor. Sizler neler kullanıyorsunuz? Benim kafam karıştı en besleyici olan hangisidir tavsiyelerinizi bekliyorum bende ona göre sipariş vereceğim 🤔