Bebeğim günün çoğunu uyuyarak gecırıyordu bu 2 3gundur gunduz cok az uyuyor akşam 9 10da yatırıyorum bazen 2 3kere emmeye kalkıyor dün 1kere kalktı emmeye sabah 8 9da da uyanıyor ama bu sıralar cok mızmızlanmaya başladıı ayakta maksimum 2 saat bazen 3saat kalabiliyordu sımdı daha uzun ayakta tutmaya calısıyorum gece uykusunu alsın diye cunku diğer turlu gunduz cok uyuduğu için gece 4 5de kalkıyordu ve sabah 7 de yatıyordu gece uykusunu alsın diye uykusu gelsede 8de yatırmıyorum gece kalkmasın dıye doğrumu yapıyorum onu diretmekte sizinkiler kaç saat ayakta duruyor gunduz uyutmalımıyım