Hanımlar bebeğim 1 ay beş günlük uzamış sarılığı var değeri 12 14 arasında tüm testler yapıldı temiz çıktı sadece gama glutamil 214 çıktı doktoru anne sütü sarılığı dedi uzun sürebilir dedi ve hiçbir tedavi vermedi bebeğim bembeyaz doğdu ama bir hafta sonra sarardı esmerlesti benimde içim eriyo üzülüyorum bu sarılık ne zaman geçer bazan oluyo düzeliyo gibi gorunuyo bazan oluyo çok sarariyo
Sadece anne sütü alıyor kilosu iyi alıyor
Ha bide Rh uyumsuzluğu var ben negatif bebeğim pozitif