Kızlar oğlum 25 aylık buralarda postları okurken acaba oğlum da mı öyle acaba böyle mi derken artık çocukta evham yapar oldum çok kafaya taktım oğlum kelime haznesi az işaret etme becerisi yoktu çok şükür ki bugün iki uzman doktora götürdüm ve hiçbirsey olmadığını öğrendim çok mutluyum 🥳🥳🥳
“Her hareket her davranış otizm değildir her çocuğun gelişim evresi vardır” benim gibi içinde ufacikta olsa şüphe olan anneler varsa lütfen doktora başvurun kulaktan dolma bilgilerle hem kendinizi hem çocuğunuzu strese sokmayın lütfen ☺️