SirinEla bebeğime 30 günlükken verdim emziği herşey iyidi çok şükür ama sürekli ağzındaydı emzik ve sürekli ama sürekli emiyordu , 3 aya girerken göğsümü almamaya başladı ben sanıyorum atak yada canı istediği gibi davranıyor vs anne gögüs ucuna yakın biberona sağıp o şekilde veriyordum geceleri sadece alıyordu göğsümü ama gün geçtikçe daha da çoğaldı bu durumlar aetık gündüz hiç emmiyordu beni bu duruma üzülüyordum neden böyle yaptığını iki sebebe bağladım hep ve bebeğime sütüm yarıyordu yağlı olduğundan . 4 gün önce bir kadını izledim meme reddi olarak sıralı anlatıyordu orda emziğin tok tutmasını ve gögsü emmeyeceğini söyledi yani beni emmesi emziğe de bağlı olabilirdi vee duyduğum gibi emziği vermeyi bıraktım anne göğsüne yakın olan biberonu da kestim , normal bir biberon ucu ile vermeye çalıştım bugün 5 güne giriyoruz inanılmaz faydasını gördüm artık bebeğim gün içinde memeyi tutuyor , zaman ilerledikçe daha iyiye gidiyoruz ☺️ Benim emzik ile anım çok kısa sürdü çünkü emzik tok tutuyor 🤦🏻♀️