-Keremselen-2 Arkadaşlar 3,5 ay oldu ikiz sezeryan doğum yaptım göbeğim gitmiyor 4 kiloda fazlam var ancak bu göbek gider mi Tecrübe edinen ve başaran arkadaşlardan yorum bekliyorum
AselErva -Keremselen-2 Ben de aynı durumdayım tam olarak. Süt olsun diye malt icecekler vs derken yapıştı bana 😂 ama diyet ve mekik galiba çözümü e tabi vakit bulabilirsek. Karın oldukça gevşek malesef.