Ygz536 Kızlar sezeryanla doğum yaptım 3 ay oldu. Sağ ayağım fena şekilde özellikle akşamları şişiyor balon gibi neden böyle oluyor anlamıyorum su içsem de bi yararı yok. Üstüne basınca sanki yastığa basıyorum. Bu normalmi ya napıcamm
leylosunannesi Ygz536 benim de olmuştu ama ilk 1 haftaydı geçmiş olsun bir kardiyoloji bölümüne mi görünseniz dolaşım bozukluğu olabilir
lceLady Ygz536 1 sene sonunda indi şişliğim ve ağrısı. Ekmegi kesin derim ve kg varsa ondan da kaynaklı oluyor