BulutEslem06 öncelikle bezi hem gündüz hem gece aynı anda kesin, ayrı ayrı yapmak çocuğun aklını karıştırır ve hep bir ümit nasılsa bez bağlayacaktır düşüncesi onu alışmamaya yönlendirebilir, sürekli çişini sormayın bırakın altına kaçırsın ama siz sordukça daha çok inatla yapmaz tutar ve en sonunda altına kaçırır, bende opluma 3 hafta önce başladım ilk 5 gün neredeyse 15 20 dakikada bir çişin var mı diye sorup tuvalete oturttum hem kendi sinirlerimi bozup oğluma sesimi yükselttim hemde oğlumu korkutup altına kaçırmasın tuvaletini tutmasına sebep oldum, o 5 günden sonra gün içinde asla sormamaya başladım, ağzımdan asla tuvalet geldi mi lafı çıkmadı ve bir baktım oğlum bir altına kaçırdıysa beş tuvalete yaptı öyle öyle alıştı, siz sakin ve net olun o kolay alışacaktır ama öncelikle hem sabahı hem gündüzü açık bırakın, makina 15 20 dakikada yıkıyor nasıl olsa 😊