Merhaba , benim doktorum her bebegin farkli oldugunu bazen erken baslanabilcegini soylemisti ama yogurt alerjiye musait oldugu icin ek gidaya gecilen aydan bir sonraki ay kullanilmasini onerdi. Siz suan sadece max. 3 gun kuralini gunde 1,2 kasik asina olmasi adina deneyebilirsiniz. 3 gun kabak 3 gun havuc gibi bunu da puturlu yapmanizi tavsiye ederim corba kivaminda yaparsiniz puturluye gecirmeniz zor olacak Ama bunun icin bile erken cunku bagirsak yapisi yutma reflexi bunlar 5. Ayin sonunda daha da guclenicek. Tavsiyem en azindan 5. Ayi beklemeniz , 3 gun kuraliyla once alerji olup olmadigina bakin sebzelerin meyveyi de en sona bakin. Cunku tatliyi sevince sebzeyi daha zor kabul ediyorlar 🙏🏼