Araslarcaaa daha nolsun canım. Bebeğinin maşallahı var. Kaç kilo olmasını istiyorlar acaba 10 kg falan mı 😒 zaten ilk ay 1 kg a yakın alması bekleniyor, diğer ay da öyle. Senin bebeğin de güzel kilo almış. Hiç takma kafana, he he de geç. Benim eşimin arkadaşının eşi de bana öyle dedi bir defa “zayıf sanki, benim çocuklarım şu kadar kiloydu” dedi. Olabilir napayım yani her çocuk bir mi, doktora göre de bana göre de gayet iyi dedim. Sende he he de geç.