Arkadaşlar 3 gündür nezle oldu dün gece öksürük başladı sürekli öksürdü uyandı sabah zeytin yağına sarımsak rendeledim beklettim 20:00 gibi ayaklarına sürdüm çorap taktım . 1.5 saattir kuru öksürük gibi öksürüyor uyanıyor ağlıyor yavrum dr gitsem ilaç vermez ne yapmam lazım benim?