Emzirmeyi bırakan anneler bi bakarmısınız nolur beni bi rahatlatin bebeğim 5bucuk aylık 2 ay emdi bıraktı dün göğüs ucunun yanında fındık kadar bir şişlik fark ettim elledigimde açıyordu aksami zor ettim özele bi hastaneye gittim doktor enfeksiyon yada süt birikintisi ola bileceğini söyledi ama gündüz devlette bi memografi çektirip takip ettirmekte gerekir dedi ama ben bi tedirgin oldum böyle birşey yaşayan oldumu olduysa nasıl gecti nolur bi fikir verin