Kplnnn ben podolog tavsiyesiyle viccoyu aldım, oğlumun doğduğunda tırnak batığı vardı o yğzden podoloğa gidiyorduk ve ilk adım zamanı bize nike adidas gibi markaların ilka adımlarını önermediğini, vicco yada tam ortopedik diğer markalara bakmamızı söyledi, bende tüm markaları kendim görüp elleyip öyle vicco anka modeline karar verdim, 3 4 ay giyilecek bir ayakkabıya dünya paralar vermek çok akıl işi gelmedi bana o dönemde onun yerine başka şeylerini aldım