Alparslan27 Merhaba bebeğim bugün tam 8 aylık oldu. 9 buçuk 10 gibi gece uykusuna geçiyor. Ama bu ara 4 buçuk 5 buçuk gibi açıyor gözleri sonra tekrar yarım saatte yA da 1 saatte uykuya geçiriyorum. Neden acaba ? Birde gece beslenmesini bıraktı bu ara.
Zeynep4646 Alparslan27 alışkanlık olduğundan beslenme istiyor olabilir ya da gercketen acikiyor olabilir iyi gözlemlemek gerek
iremnr Alparslan27 gğn içinde az uyursa uyuması gerektiği kadar uyumazsa sabaha karşı uyanır. Eğer uyandığında odadan çıkarıyorsanız veya konuşuyorsanız alışkanlık yapmıştır. Veya gün ışığı doğmaya başlaması neden plur karartma perde deneyebilirsiniz
Alparslan27 Zeynep4646 kendi bıraktı yine mama vermeye çalışıyorum ama istemiyor su içiyor genel bu ara.