Eylul0819 canım benim oğlum da emzik almıyor memede uyur yada ayakta sallar pış pış der yada fön Makinesi sesi açıp uyutmaya çalışırım. Kaynanam bakıyordu bi ay memlekete gitti o sıra kendim baktım, her akşam saat 9gbi banyo yaptırdım odamızda loş ışıkta emzirdim uyutmaya çalıştım. Uyumadığında ayağımda salladım uyuyana kadar uğraştım. Birkaç gün sonra kendisi alıştı canım. Şimdi düzenimiz bozuldu ama yine aynı şekilde düzene sokcam inşallah 🙂bu şekilde bazen sabah 5-6ya kadardeliksiz uyuyor 🙂yarım kundak yap ama unutma 🙂