Zeynep75 benim kızım geçen Mart ayında, hem geniz eti, hem bademcikler alındı, hemde kulağında sıvı birikmesi vardı, üçü aynı anda ameliyat edildi. Bademcikler zorladı kızımı hep boğazım ağrıyor diyordu. Geniz eti alındıktan sonra, daha rahat nefes almaya başladı, fakat bizimkinde bir de burunda eğrilik var maalesef, o olmasa çok daha iyi nefes alırdı. 7 yaşında bu arada