Bebeğim 1 ay 14 günlük sabah her şey yolundaydı hem mama hem anne sütü veriyorum sabah ilk önce göğüsümü emdi sonra mamanı öylende ama az önce emmedi ağlamağa başladı almadı memeni sonra mama verdim sonuna doğru yine huysuzlandı ağladı memede uyur hep uyusun diye mememi çıkardım yine ağladı sonunda salıyarak biberonu cenemle tutarak emzirdim uyudu çok üzüldüm o kadar istiyorumki emmesini kaynanam gelip bak memeni almıyor redd ediyor bi yandanda canımı o sıkdı 😢😢