-Deniz_ Bu pazartesi ek gıdaya başlayacağım şans eseri civilde oioi nin indirimi vardı vakumli puzzle tabagini ve kasesini aldım. Sonra arastirdim ki koku şikayetleri oldukca fazla kullananlar acaba sizde de böyle bir sorun oldu mu? O kadar para verdigimiz bir ürün sonucta yemeklere sinecek kadar bir sorunu olursa hic bir esprisi kalmaz bu markanın 🫤 Koku oldu ben su sekilde halletim diyeniniz varsa ürünü iade etmiycem bilgilerinize ihtiyacım var.
PortakalGumus -Deniz_ Ben hiç yaşamadım kolu sorunu. Bütün bebekliğinde kullandı hem kahvaltılığını hem de kasesini ve çok memnun kaldık. 2.5 yaşından beri bizimle aynı tabaklarda yiyor onun öncesine kadar hep kullandım
Poyrazmoms01 -Deniz_ bir kaç aydır kullanıyoruz hiç koku problemiyle karşılaşmadım canım çok memnunum
MiniPapatya -Deniz_ yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum koku asla olmadı temizliği çok rahat makinaya atmadım atınca koku yapıyor diye okumuştum. Oğlum çok seviyor tabağını ve artık tabağını görünce yemek vakti olduğunu biliyor.
-Deniz_ Kubras Poyrazmoms01 Alaranaz PortakalGumus iste aradıgım yorumlar. Aldigim üründen pismanlık duyacağım neredeyse arastırmaktan baska seye bakamaz oldum neredeyse. Nasıl yıkıyorsunuz önerileriniz var mı? Çünkü benden sonrada yegenime kalsın isterim temiz bir şekilde.
Kubras Bulaşık makinasını atmadığın sürece konu yapmaz. Eşim geçen makinaya atmış. O zamandan beri koku yapıyor.
Kubras -Deniz_ green clean bulaşık deterjanı bir de ebebekte biberon emzik temizleyici onunla yıkıyordum
ZeynepAliMurat 3 aydır kullanıyorum hiçbir problem yaşamadım herhangi bir problem yaşamadık . Tabiki elimizde yıkıyoruz zaten bebek ürünlerini makinaya atmak mantıksız onların sabunu bile ayrı . Üstelik çok güvenli mama sandalyesine yapışıyor bebeğim dökemiyor
ZeynepAliMurat Tabi şöyle bir durum var ocaktan aldığım gibi kaynak yemekte koymuyorum belki onunda etkisi vardır . Blend yapınca zaten uluyor yahut ılıyınca koyuyorum hiç bir sorun olmadı
Giraysmom20 -Deniz_ 1.5 yıla yakın kullandık asla koku olmadı, elimde bebek deterjanı ile yıkadım, ebebeğin kendi bebek bulaşık deterjanını kullandım, koku yapanlar muhtemelen makinaya attılar, makinada bazen kendi bardaklarımız bile kokuyır
-Deniz_ Bugün ambalajları açıp başlıyorum ek gıdaya o zaman, cok teşekkür ederim öneri veren ve verecek olan herkese 😊💐 Dün gidip kaşığınıda aldım hatta myceyin de minik bardaklarını aldım tam anlamıyla hazırız blw ye umarım başarıyla atlatırız 😄
Citlenbigim22 -Deniz_ kızım 9 ay 20 günlük ek godaya başladığımızdan beri kullanıyorum fakat hiçbir koku sorunu olmadı ama hep elimde yıkadım
rua_da_senhora_das_verdades -Deniz_ deterjan kullanmadım. Sirke karbonat sıcak su ile yıkadım. Sorun yaşamadım.
kubusdiyebiri -Deniz_ ben de 6 aydır kullanıyorum çok memnunum hiç koku olmadı. Bulaşık makinesine atmadım hiç, elimde deterjan da kullandım. Sadece mama sandalyesi masası az bi nemli olsun vakumluyken kayıyor bebeğim çekince. O da normal galiba 😅