Sma kullanıyorum yrni kakası böyle acık sarı gibi biraz katıydı yani hamur gibi bildiginiz normalmi yeni geçtik smaya bi kaç gün oluyor aptamil gaz yaptı çok hiç doyurmadı bi tık daha iyi sma birde ayarlamayı nasıl yapıcam kızım mesela 3 aylık şuan 6 kilo be 140 içiyo ama ölçekde yazmıyo kutuds kafam karıstı yani bide sütüm bi gitti bi kesildi yarım geliyo ikisini mamayla nasıl ayarlamalıyım 130 içiyosa 60 anne sütü artı mama 40 gibimi