Mihriiii bilirim atatürk üniversitesi mezunuyum. Sistemli oluşunu biliyorum. Auzef e kayıtta oldum parada yatırdım artık devam etmek durumundayım inşallah sınavlarını da yapabilirim okudum buradada yazıyo vizede ilk 7 üniteden sorumlu finalde şöyle böyle diye. Ozaman niye sistemliymiş gibi kendilerini gösteriyorlar anlamıyorum valla. Hayırlı olur inşallah siz bitirdiniz mi