Benim bebeğim doğduğun da ilk hafta kontrole götürdük doktoru döndü dedi ki sen bu çocuğa iyi bakamamışsın böyle giderse alırım senin elinden, daha lohusayım düşün yani nasıl zoruma gitti :( ve bunu diyen de bi doktor.. boşver insanlar boş boş konuşur takma salla , bebeğinin kilosu gayet iyi