kuzeyildiz 3 aylık bebeğim kaka yapamıyor sadece anne sütü alıyor önceden poposunu uyarırdım yapardı fitil atardım yapardı şuan ne fitil nede uyarı hiç birşekilde kaka yapmıyor hata fitil attığımda erimeden çıkıyor bu durumu yaşayan varmı neler denediniz
Cansudeniz12 kuzeyildiz 2.5 aylığız bizde 3 aya girmesine çok az kaldı.Normalde her gün yapardı.Ama 2 ayın ortalarında seyrekleşti.Sadece anne sütü alıyor.Doktora sordum 3 günde bir yapıyorsa normal dedi.Hatta başka doktora daha sordum.O 7 güne kadar normal dedi.Instagram sormuştum hekimanne diye oda 7 gün diyince rahatladım.
Kar-tanesi kuzeyildiz sadece anne sütü alan benek kabız olmaz çünkü anne sütü bağırsaklar tarafından emilir 15 güne kadar yapmayabilir ve siz böyle fitille kulakcubuguyla onla bunla yaptırmaya çalışıyorsunuz ve artık kendi kendine yapamıyor hale geliyor çoook çok sıkıntı açıyorsunuz başınıza. Makatıne dokunmayın bebeklerin.
Alimmihrim kuzeyildiz kızım ek gıdaya kadar 10 günde bir yapardı. Sadece anne sütü alan bebeklerde normaldir. Ek gıdaya geçince de çok çektik bu sefer cidden kabız oldu. Taş gibi ağlayarak çıkardı. Şimdi 2 yaşına az kaldı düzeldi çok şükür
azra22 Hergun yapmamasi normal zaten, yanlis yapiyorsunuz, 10 günə kadar yapmaya bilir hatta 15, fitil ve s kullanmayin, doktorunuzun söylememesi ilginc