Enda1204 Kızlar daha 3.seneme yeni girdim sürekli içini de temizlerim ama asla yumuşatıcı kokmaz lekeler asla çıkmaz hele ki beyazlar az önce ağlayacaktm resmen sarardılar var mı öneriniz deterjandan yana özellikle beyazlar için 🙏
Hebele Enda1204 Çamaşır sodaları var. Beyazları bi kaç kere onlarla yıkarsanız geçer. Ben demedim oldu annemden görmüştüm bende. Yalnız biraz suyla karıştırıp ön yıkamada yıkamalısınız. Benim makinem Profilo ama beyazlar da aynı sıkıntı vardı böyle yaptım düzeldiler
OykuAda Enda1204 benim de Arçelik ve aynı sorunlar. Bıktım artık çıkmayan lekelerden. En uzun programda ve yüksek derecede yıkıyorum yok yani olduğu gibi çıkıyor. Sinirimden aglayasım geliyor
Oflu_u Enda1204 hiç sorma ya evlendim ilk yıkamamda su lekesini bile çıkarmamıştı halada öyle yıldım kaç kere garantiden adam çağırdım makinanın birşeyi yok diyorlar
allahimsabirver Enda1204 aynı dertten muzdaripim 4 yıl olacak aynı hatta bi kez geri verdik yeni bi tane verdiler oda aynı eltim de aynı çamaşır makimasını kullanıyor onunda aynı sıkıntı var haram olsun paramız ne diyelim başka me denediysem olmadı param olsa direk değiştiririm en dandik marka çamaşır makimasını bile eminin daha iyi yıkar
Enda1204 OykuAda Yakın arkadaşım da Arçelik kullanıyor oda aynı sorunlardan şikayetçi acaba benden mi kaynaklı demiştim ama yalnız değilmişim 😑
OykuAda Enda1204 gelinimiz de de Arçelik var. O da şikayetçi. Genel olarak Arçelik çamaşır Makinesi kim kullanıyorsa memnun değil. En azından benim çevrem öyle. Bir daha alcak olsam kesinlikle 3 kuruş fazla verip Bosch alırım
Enda1204 Oflu_u valla bizde kaç kere çağırdık ama sorun yok dediğiniz gibi deterjan değiştire değiştire bi kaldım
Enda1204 allahimsabirver haklısın valla geçenlerde anneme götürdüm beyazlarımı kaç yıllık makinası mis gibi yaptı