sevgili anneler, bebeğime hem anne sütü hem mama veriyordum ancak sütümun yeterli olduğuna kanaat getirerek mamayı bıraktım. Bebeğim gün içerisinde huzurlu keyifsiz değil açlık belirtisi olmuyor ama idrarında azalma yaşadım. Mama verirken gün içerisinde dolu dolu yaklaşık dört bez alırken şimdi iki bez aldım ve çok dolu değildi. Kakası mama verirken sarı pütürlü iken şimdi hafif koyulaşma gözlemledim sizce sütümun yetersizliğinden mi kaynaklanıyor? 4 aylık