Kızım 2 gündür ateşli dün doktora götürdük herseyi normal çıktı. Fakat bir türlü ateşi inmiyor en fazla yarım saat inip tekrar çıkıyor. Dolven calpol dönüşümlü veriyorum. Şimdide burnu akmaya başladı. Evde aferin var. Versem mi acaba? Yarım saat önce dolven içti ne aralıklarla vermem gerekiyor bilgisi olan yazabilir mi