İkizlerim 21 aylık geçen arkdqşımla buluştuk ilk defa bebek arabasından indirdim ve cafenin içinde dolandılar bana da bir cesaret geldi. Evin karşısında starbucks var arada gitsem mi hem sosyalleşirler diye düşünüyorum. Bir çok yere tek götürüyorum aslınsa park vs vs ama bir de onu mu denesem