ErvaSare merhabalar bizde 13 gün oldu başlayalı 22 aylık kızım var ilk gün hep kacirdi ikinci gün az kaçırıp çişinin geldiğini söyledi 3. Günden sonra arada kacirmalar olmak suretiyle genel olarak hep söyledi. ben uyurken bez takmadım hatta ilk gece ne yapacak altına kaciracakmi takip amaçlı gece de uyandırmadim. şükür uyku sırasında kscirmamiz olmadı. Şu an için iyi gidiyoruz. benim yaşadığım süreçte fikir olarak söyleyeceğim, ben cisin var mı diye sormadım ortalama ne zaman ne aralarda çiş yaptığıni takip edip başlarda annenin cisi geldi sende gelir misin hadi beni götür tarzında ilerledim bir de oyun oynarken çiş geldiğini söylüyor tutuyor yapmak istemiyor ya da o ara kaçırıyor ona da hadi önce anne.mi sen mi gideceksin tuvalete diye ufak yarışa giriyorum 😀 he birde bende de lazimlik ve tuvalet üstü aparatı vardı ilk gün hangisine yapmak istediğimi sordum lazimligi seçti 3. Günden sonra lazimligi istemedi normal tuvalete yapmaya başladı 2 gün tuttum lazimligi tuvalette hiç yanasmayinca onu kaldırdım direk