Neslihan-55 cinarinannesi2707 onlar normal şeyler bişey yapmana gerek yok zamanla geçer 🥰 havalar da sıcak isilik olmamasına dikkat et yeterli
Neslihan-55 cinarinannesi2707 benim oğlumda da vardı öyle zamanla kendiliğinden gitti bebeğinizi kontrole götürünce gösterin belki krem verir
cinarinannesi2707 Sena1- denedim geçiriyor kendi sütüm ama baska zaman tekrar baska yerlerde cıkıyor normal sanırım ilk zamanlar
cinarinannesi2707 Sena1- çok teşekkür ederim ilk bebiş olunca insan en ufak şeyleri bile araştırıp öğrenmek istiyor ☺️
Sena1- cinarinannesi2707 öyle gerçekten benimde ilk bebeğim çok endişeleniyorum en ufak bir şeyde 🥲 çocuğum uyuyor niye uyuyor diyorum uyumuyor neden uyumuyor uyuması gerekiyor diyorum 🤣 uyumayınca uyusun diye bakıyorum uyuyunca özlüyorum 🤣 analık zormuş 🥲🤩