Kızlar bebeğim 4ay 20günlük 15-20gündür pusette uyuyor gündüzleri yada kucağımda uyuyor, gaz sancısından dolayı düz yatırınca kalkıyor 15-20dk sonra. Geceleri uyuyor bir tek normal olarak. Pusette uyumasının bir zararı olur mu sancımız geçene kadar:(