deletedmom719 bende bayağı bir araştırdım doktor temassız alma yanıltıyor dedi 3 aylıktan küçükse en doğru ateşi popodan ölçüm verir demişti bende braunkini kullanıyorum ama hiç poposundan ölçmedim açıkçası.. braunun üzerinde ay seçenekleri var çocuğun ayına göre seçiyorsun ona göre ölçüyor ve yeşil sarı ve kırmızı renklerle uyarı yapıyor.. bana braun mantıklı gelmişti onu aldım.. sıkıntı yaşamadım