Lovelandik-55 Kızlar günah olduğunu bunlar varken alınan abdestin geçerli olmadığını biliyorum sırf bu yüzden ben de çok çok istememe rağmen yaptırmıyorum ama sizler ne düşünüyorsunuz merak ediyorum ☺️
Esra-ozsusam4 Lovelandik-55 günah oldugunu duymadım sanmıyorum da ama evet abdest geçmez. Bana sivri uzuun olanlar cok itici geliyor. Küt bana daha cok hitap ediyor ama tırnagına o kimyasalı değdirmeye değer mi? Sanmam… sürün güzelce ojenizi abartmadan geçin derimm bence:) biraz daha sadelikten yanayım abartıdan uzak :)
Lovelandik-55 Esra-ozsusam4 günahtan kastım abdest açısından yani orada yanlış cümle kurmuşum 🫣 bende aynı şeyi düşünüyorum öyle de yapıyorum uygun olduğun sürece güzelce sürüyorum istediğim zaman da çıkarıyorum🤍