Part time çalışan biriyim. Mayıs başında doğum iznine ayrıldım haziranda doğum yaptım 26.08 tarihi itibari ile iznim bitti ama işe devam etmek istemedim. Bu süre zarfında aylık olarak ücretlerim yattı alıcak olduğum tutar bitti sanmıştım ama son ücret olarak şuan e devlette alacak olduğum bir tutar daha görünüyor. Ben 25.08 tarihinde istifa ettim ve rapor bittiği gibi iş başı yapmamış oldum. Sizce o son tutar hesabıma yatarmı yoksa iş başı mı yapmam gerekiyordu almak için bilgisi olan varmıı