Bebis1_ Bebeğim 71 günlük bugünlerde çok huysuz uyuma yok sürekli ağlıyor hiçbi iş yapamıyorum perşembe günü verem aşımız vardı o gün rahattı uyudu acaba bugün mü etkisini gösteriyor diyecem ama aşıdan öncede vardı ne yapmalıyım çok gerildim