Dertlianaaa173533 bezi dolduracak kadar kanama olmadığı sürece normal hafif kanama demişti bize doktor. Bi de krem verdi, istersen kantaron ya da zeytinyağı sür dedi, ben kremi sürdüm. O kızarıklık 10 güne geçmişti bizde, sizin aklınız kalıyorsa bi sorun bence. Kreme de 2. Günün akşamı başlamıştık. İlk gün sargı bezi durdu.