Aysegulada_ Seymagil bizimde ara ara böyle oluyor alerji dedi doktorumuz isilik gibi degil dedi ama cok fazla olmadıgı icin alerji testi yaptırmadık
Fuldenn Seymagil bu işçilik değil alerji yediği bir şey dokundu ya da sizin yediğiniz bir şey dokunmuş