4 aylık oğlum şuan 9200 kg da.en çok kiloyu 1-2 ay arasında aldı, 3 kiloya yakın aldı.sürekli üstünde mememdeydi.bir de o ay çayım yanında sürekli Antep fıstığı yedik o sütü yağlandırmış olabilir.bir de 4 aydık Demir ilacı kullanıyorum, çocuğa başladık diye bırakacam, o kaliteyi arttırmış olabilir.ama naçizane tavsiyem mamayı sadece tombik olsun diye veriyorsanız, yapmayın.anne sütü kilosu sorun değildir.ama mama çocuğu fazla kullanılırsa şişirir.alınmayın ama sizin kilolu bebek fanteziniz yüzünden çocuğa yapmayın bunu