kızlar göğüslerim aşırı şişti ucu da balon gibi oldu bebek ağzına alamiyordu ben de boşaltım için pompa aldim ama cok yavaş sağıyor ve canımı da yakıyor yok mudur bir pratik yöntemi verebileceğiniz bir tavsiye . ben mi birseyi yanlış yapiyorum acba dedim . bir de bu sekilde sagarak göğsümdeki şişlik iner mi sizce çünkü böyle aylarca bebegimi beslemem mümkün değil 1 ölçeği 1 saatte sağıyor bir de göğüsten beslemeyi cok istiyorum