Araslarcaaa Hanımlar merhabaKüçülen bebeğimim tulumlarının Ayak kısmını kesip paça yspmayı düşünüyorum daha önce yapan var mı nasıl oldu
MeteYmen_Annesi Ben kıyamıyorum niye öyle bilmiyorum ama kıyamıyorum kalsın belki ilerde kardeşleri olur ona giydiririm gibisinden düşünüyorum zaten ayaksız tulum alırım ben