Merhaba anneler 1 aylık kızım var doğduktan bi kaç gün sonra sarılık sebebiyle fototerapi aldı sık sık beslemeye çalıştım hem mama hem meme verdim şuan sadece emziriyorum sıkıntı şu ki sütüm ilk başlarda sağdığım için sanırım çok fazla ve tazyikli geliyor bebeğim uzun süre ememiyor ve genzine kaciyor süt bazen de burnundan geliyor hem bana hem ona zarar veriyor fazla süt ben de çok ememedigi için kafama takıyorum Doymuyorum diye böyle bi durum yasayan var mı Illa uzun sure mi emmesi gerekir doymasi için