Esrakuzey Yesimgulcakir yok cnm bnm oğlumunda öyleydi yan yatmaktan uzamıştı sağ sol çok dikkat ediyordm ama düz yatmıyordu hiç 40ı çıktıktan snr yastık kullamaya başladım düz yattı şmdi 4aylığız herkes kafası çok güzel diyor düzeldi resmen
HazalOzan MucizemGeldi canim merhaba cok uzun zaman gecmis ama benm icin daha ii bebegimin de sol arka içe göçük sag alin çıkık kask oneren onermeyen bi suru doktor arasnda kaldim duzeldi mi acaba beneginin kafasi kendiliginden?
MucizemGeldi HazalOzan evet canim şuan kafası cok guzel masallah 😀 hicbi sorun yok endiselenme bence. Düz kafa Yastigi kullanmistim cok faydasini gordum ☺️
HazalOzan MucizemGeldi ahh suan biraz icim rahatladi ya butun gundur dusun dusun.. hangi marka almistn acaba 🥰 bide alin kisminda sorun var miydi sizde
Pnrmus HazalOzan suan bizim durum boyle alinda farklilik ne durumdasiniz duzeldimi neler yaptiniz nolur banada ışık olun 5 ayligiz suanda kask onerdiler orta derecede diye beyin cerrahisi de gerek yok diyor
HazalOzan Pnrmus suan yuvarlak normal bi kafasi var. Bizim icin merkez aşırı diyip kask onerdi ama beyin cerrahisi ve çocuk doktoru beklememizi soyledi oturmaya baslayinca duzelcegini hep diger tarafa yatirdim umarim Sizinde duzelir