elifyilmaz bence mama etkileri çocuktan çocuğa değişiyor. Benim bebeğim doğduğu andan beri mama kullanıyor sütüm olmadı. İlk aptamille başladık ağzından burnundan sürekli kusturdu ve kabız yaptı. Sonra Sma ya geçtik. O güzel kilo yaptı fakat kabızlığını geçirmedi. Bebelac Gold aldım çok çok memnun kaldık lif te bar içinde ne kabız oldu nede gaz