Bebeğim 52 günlük doktor kolik teşhisi koydu hergün kriz şeklinde ağlaması oluyor dışarı çıkamaz oldum bebek arabasında durmuyor anakucağında durmuyor arabada gezdiriyoruz yine de durmuyor sürekli ağlıyor uyusun diye gözünün içine bakıyorum çünkü uyumadığı her vakit ağlıyor 24 saat ağlamasının huyzuklukla mı ilgisi var yolda bi derdi mi var bilemiyorum 3. Ayı bekliyorum geçer mi acaba psikolojim çok bozuldu