Cnsbs24 Mamayı sadece gece mi veriyorsunuz ? Ben de gündüzleri genelde anne sütü vermeye çalışıyorum geceleri sanki uykuluyken daha az emiyor gibi hissediyorum mama daha doyurucu tok tutar diye gece veriyorum 1 kere
Sema_arya_linda17 sizinki de benimki gibi gece uyandırsam bile mamasını içip hemen uykuya dalıyor çok şükür..
Zlm kipirdaniyodu uyanmadan hemen veriyodum uyanmiyodu
Ben de memeyi hemen kabul etmediği için kıpırdanır kıpırdanmaz vermeye çalışıyorum ve genelde uyuyarak emiyor acaba diyorum emiyor mu yoksa emzik niyetine mi memeyi kullanıyor ? Yutkunuyor mu diye dinliyorum yutkunma sesi de geliyor şüphe duyuyorum bazen
Asym33 kaç saatte bir uyanıyordu ama? Ben onu beklersem 5 saati bile buluyor o yüzden 5 saat fazlası beni rahatsız eder kaldırıyorum mecburen içim rahat etmiyor