Arkadaşlar merhabalar perşembe günü covid testim pozitif çıktı ilaç vs bişey vermediler 2 ay 10 günlük bebegim var emziriyorum oda bugun çok huzursuz gözleri kızarıyor açamıyo gözünü uyumuyorda sürekli ağlıyor acaba ona damı bulaştı covid geçiren anneler bi yardımcı olurmusunuz ne yapmam gerekiyor