KubraBaybars02 Birkaç gün sonra 7. Ayına giriyor oğlum. Ceviz verebilir miyim acaba ? İnternette 6. aydan sonra başlanabiliyor yazıyor ama alerji riski yüksekmiş sanırım. Var mı veren sıkıntı yaşayan? 3 gün kuralıyla denesem olur mu sizcee
Snowglobe KubraBaybars02 bende öyle ookuyup vermiştim 7. Ayda. Suratında izler çıktı nokta nokta. Doktor 9. Ayı beekle dedi. Şuan 13 aylık H3er gün yiyo çok şükür Bi sorun yok
Sudee96 KubraBaybars02 Ben üç gün kuralıyla az az denemiştim yedi aylık olduğunda daha sonrasında Her şeye katmaya başladım mesela kahvaltıda cevizli omlet yapıyorum mutlaka yani günde bir kere yiyor onu İyice eziyorum tabi küçültüyorum meyve pürelerine falan da koyuyorum İyice küçülttüğünüz sürece sıkıntı yok
Annababy KubraBaybars02 Önce 3 gün kuralı ile deneyin. Evet alerjik bir besin ve yeğenim 7 aylıkken alerji olmuştu cevizden. Baktınız sıkıntı yok, bir çay kaşığı şeklinde olabilir.
minnakin_annesi KubraBaybars02 ben verdim. doktoru ceviz fındık ver demişti. suda ıslatp cam rende yapıp verdim. 3 gün kuralı ile tabi. sorun yaşamadık. verdiğimz her şeyin alerji riski var. ayına uygun yiyeceklerle doğru kurallarla ilerleyelim yeter
KubraBaybars02 Snowglobe aa üzüldüm faydalı olduğu için vermeyi çok istiyordum. Acaba doktor sizin bebeğinizin alerji riskine karşılık mı söyledi yoksa genel olarak 9. Ayda başlamak mı uygunmuş ?
KubraBaybars02 Sudee96 evet ben de 3 gün kuralına uyarım muhakkak. Çok istiyorum vermeyi faydası çok. Bi yandanda korktum bişey olur mu diye 🤷🏻♀️ teşekkür ederim 🌺
KubraBaybars02 Annababy teşekkür ederim peki alerji olduğunda ne gibi yollar izleniyor. Şuana kadar alerji durumu yaşamadık bilgim yok malesef
KubraBaybars02 minnakin_annesi internetteki bilgilere çok aldanmak istemiyorum açıkcası. Ben de ayına uygun mu diye merak ettim 3 gün kuralıyla deneyelim öyleyse. Fındıkta mı veriyorsunuz ?
Annababy KubraBaybars02 O besini vermiyorsunuz alerji olursa bir süre. Daha sonraki aylarda tekrardan deniyorsunuz. Mesela cevize alerjisi var diyelim, 9.ayda tekrar denemek gibi ya da 1 yaşında.
minnakin_annesi KubraBaybars02 evet veriyorum. hatta badem de ver dedi doktoru ama onu denemedim henüz. çok güvenirim doktorumuza. bebeğim zayıftı ver dedi