Bebeğim 24 günlük ilk 2 hafta 1,2 saat bazen yarim saatte emzirdim hep. Şu an da öyle ama bazı günler gece uyanmıyor bende uyuya kalıyorum 4,5 saati buluyor emziremem vicdan azabı cekiyorum aç kaldı diye. Bazen gündüz de saatlerce uyumaz emzirir yatırırım birkaç saat uyanmaz bende saatlerce uyumadığı için uyandiriyorum yanlış mi yapıyorum ya