ikikizannesi Kizlar senelerdirr sacimi hem acip hem boyarim ancak son bikac seferdir kötü oluyorum neden boyle oluyor az once orealle acma islemi yaptim boyayi mecbur surecegim yine kotu olursam diye korkuyorum neden boyle oluyor
Aysimannesi ikikizannesi alerji yapıyor olabilir veya amonyak kokusu solunum sıkıntısı da yapar astım vs var mı
Nazlican ikikizannesi Alerji yapıyor olabilir, şimdiye kadar yapmamış olması yapmayacağı anlamına gelmiyor. Ne gibi belirtileriniz var bilmiyorum ama dikkat edin çok pis zehirler alerjiyi tetikliyorsa ciddi anlamda uzak durun.
ikikizannesi Aysimannesi yok canim sanki tansiyonum cikiyor boyle bi kotu oldum erken yikadim hatta suan turuncu boyasini surmem lazim korktum senelerdirde boyarim
ikikizannesi Kimsenin basina gelmedimi kizlar kuaför olan arkadaslar yardimci olursaniz sevinirim boyasını surecegim korkuyorum
ikikizannesi Nazlican tansiyonum dusuyor veya cikiyor gibi hissediyorum bide kulagimin arkasi hafif bi sisti gibi oldu 5 kurus kadar simdi mecbur boyada surecegim biraz dinlenip
Nazlican ikikizannesi Bence boyamayın şişlikte olduysa, dediğim gibi boya alerjisi çok berbat zehirler. Yakınım yasamıstı istediğini denesin tekrarladı şuan hiçbir şekilde boyamıyor. Bire bir kuaför de çalışıyordu kendisi
ikikizannesi Aysimannesi orealle actim saddce boyasi koleston onu surecegim orealle acma isleminde oldu boyadada kotu hissedermiyim bilmiyorum
ikikizannesi Nazlican tupturuncuyummm 🫣 boyle asla kalamam yarim saatte olsa boyasini surmem lazim tuh ya nedne boyle oldu anlamadim
Bir_melegin_annesi ikikizannesi Bi kuaföre sorun isterseniz sormadan yapmayin boyanın kokusu bile insani daraltiyo Allah korusun
Nazlican ikikizannesi Diyorum ya simdiye kadar belki dokunmuyordu ama artık dokunuyor olabilir, şişiyorsanız riske girmeyin ya da son olsun. Bol bol yogurt yeyin sonra gerekirse doktor a gözükün.