1.5 yaşında oğlum var emiyor bir haftadır diş apsesi yüzünden antibiyotik kullanıyorum ve adetim 3 gün gecikti. Emzirirken düzensizlik olabilir diyorlar ya bu şekilde gecikme olur mu şimdiye kadar hep duzenliydi emzirmeme rağmen. Acaba antibiyotik mi etkiledi çok strese girdim korkudan test de yapamıyorum