Minikmucizemmmmmm 19 aylık kızım el ayak hastalığı oldu ilac vermediler nasıl gecer acaba birde kızım sadece emmek istiyor hic bişey yedirip içiremiyorum lütfen fikir verin nasıl yemege alıstırırım el ayak hastalığı nasıl gececek
Aysimannesi Minikmucizemmmmmm boğaz ağrısı olduğu için yemek istememesi normal bol sıvı desteği , uyku ve istirahat , ateşi çıkarsa calpol .10 günde iyileşir geçmiş olsun
Hzr28 Minikmucizemmmmmm çok geçmiş olsun 2,ay önce bizde yaşadık o zorlu süreci yeme reddi oluyor çok normal ağzınin içi yara çünkü rahatlatıcı krem kullandık biz ozelinize atacağım doktor tavsiyesiyle tabikide.
Esraa- Döküntüler olduysa hastaligin bittigi anlamina gelir.bir kac gune döküntüler de gecer. İlac verilmiyor zaten.
Minikminik Minikmucizemmmmmm çok geçmiş olsun son attığımposta bakar mısınız sizinki öyle değil değilmi bende fotoğraf attımda el ayak uyuz bikaç bişeyler dediler