Başına böyle birşey gelen oldu mu bilmiyorum ama bebeğim 6 aylıkken safra ameliyatı oldum 1 ay ilaç kullanmam gerektiği için emzirmeyi kesmek durumunda kaldım. Sütümü de sağamadim çok sık ve azaldi hatta bitmiş olabilir. Dünden beri sol gögsüm doldu bir hafta sonra ilacım bitecek bebeğim 7 aylık olacak tekrar emzirmeye başlamalimiyim sizce ?